כרטיסי ביקור 

המעבר לדיגיטל בתחומים רבים של חיינו יצר גם שינוי בדפוסי ההתנהלות בעולם העסקי בכל מה שקשור לנושא כרטיס ביקור. בעבר לכל מנהל בעסק היה מלאי של כרטיסי ביקור מעוצבים שהכילו את מלוא המידע על דרכי ההתקשרות אתו כמו פרטי הטלפון הסלולרי, כתובת מייל ועוד. בכל פגישה עם גורם עסקי או פרטי, הוא נהג להעביר כרטיס ביקור לצד השני כדי שהם ימשיכו לשמור על קשר גם בהמשך. אך כעת אופציה זו היא מיותרת ורוב אנשי העסקים מכינים כרטיסי ביקור דיגיטליים אשר הם נוחים יותר לשימוש במציאות העכשווית. 

מאז שהאינטרנט פרץ לחיינו הכול הפך למהיר והתקשורת מתבצעת תוך שניות במיילים, ברשתות החברתיות ובהודעות. לכן אחד מהנציגים של כל עסק שמכבד את עצמו מכין כרטיסי ביקור דיגיטליים על פי אחת התבנית שנראית לו המתאימה ביותר. על פי המודל שנבחר הוא מכין כרטיסים לכל אחד מהמנהלים ובעלי התפקידים השונים שנמצאים בקשר ישיר עם קהלים שונים. כך לכל הכרטיסים הדיגיטליים בכל חברה יש מראה אחיד והשינוי הוא בשמו של העובד, תיאור תפקידו, ופרטים של הנייד והמייל שלו. בזכות הימצאותם של הכרטיסים האלו האתר של הלקוח מקודם באמצעות  קידום אורגני שמתבצע עבור כל הלקוחות של חברת דיביט. 

השימוש של כרטיסי ביקור דיגיטליים 

בעידן החדש בתום פגישה או כאשר קולגות משוחחים טלפונית, הם שולחים זה לזה כרטיסי ביקור דיגיטליים באמצעות ווטס אפ, הודעת SMS או באמצעות הרשתות החברתיות המובילות אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ועוד. זוהי דרך מעולה לקליטה של לקוחות חדשים. כך יוצרים שתי פעולות חיוביות, האחת היא שמירה על איכות הסביבה כיון שלא מדפיסים ניירת מיותרת וגם יוצרים קשרים עסקיים בקליק.

קידום אורגני לעסקים

כדי ליצור קידום אורגני אפקטיבי יש לבצע כמה פעולות על פי הסדר הנכון. בשלב ראשון אנשי המקצוע בודקים את תקינותו של אתר האינטרנט של החברה. במקרים רבים הם ימליצו לבצע כמה וכמה תיקונים והתאמות כמו לדוגמה להפוך את האתר לרספונססיבי, להגביר את מהירות הגלישה, לתקן תקלות כמו 404 ועוד. רק לאחר שהאתר תקין במאה אחוז מתחילים לבצע פעולות קידום אורגני. 

מקדם האתרים מבצע מחקר של מילות מפתח שהן המילים בעלות השימוש הרב ביותר בתחום העיסוק של החברה. על פי מחקר זה הוא מקדם את הביטויים שהגולשים משתמשים בהם לעיתים תכופות באמצעות שילוב של תכנים מעולים באתר אשר מופיעות בהם מילות המפתח הללו.

הדירוג של האתרים במנוע החיפוש של גוגל 

המטרה של מקדם האתרים היא להעלות את הדירוג של האתר הספציפי לראש הדף או לאחר המקומות הראשונים. יש מקרים שבהם האתר עולה מהר מאד כלפי מעלה ויש מקרים שהדבר מתרחש באיטיות אך ברוב המקרים בפעילות נכונה ומקצועית האתר עולה בדירוג והמגמה היא לשמור אותו במיקום זה לאורך זמן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *