אייל קליין, הבעלים של חברת E.K.Design, הוא מומחה בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הטכנולוגי הקשור לבנייה, עיצוב ופיתוח אתרים ושולט בנושאים החשובים והעדכניים ביותר, החל מכתיבת תוכן וכלה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית. 

לנוכחות המקוונת של העסקים השונים יש השפעה אדירה על הצלחתם. ועדיין, טוען אייל קליין, יש עסקים שלא השכילו להבין שרוב הלקוחות יבקרו באתר העסקי המקוון לפני שיבצעו רכישה כלשהי.

למה חשוב שלעסק שלכם יהיה אתר אינטרנט?

הנה 5 הדגשים המסבירים למה בכלל כל עסק זקוק לאתר אינטרנטי:

    1. אמינות – אתר עסקי באינטרנט מגביר את האמינות של המותג שלכם. אחת הדרכים שבעזרתה תוכלו להתבלט בשוק התחרותי היא באמצעות אתר אינטרנט שנראה טוב ומעביר מידע איכותי למשתמשים. ללא אתר, מדגיש המומחה  אייל קליין, אנשים עשויים לפקפק בלגיטימיות של העסק שלכם. בניית אתר היא גם הזדמנות ליצור רושם ראשוני מעולה ולספק לאנשים בטחון בכך שאתם עסק אמיתי.
    2. מותג – הצגת המותג שלכם בפני הלקוחות הפוטנציאליים היא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות. כאשר אתם מגדירים באופן ברור מי אתם, מה אתם מייצגים ומהם ערכי המותג שלכם, מסביר אייל קליין, אתם מגדילים את הסיכויים שלקוחות יקנו מכם. המותג הוא גם אמצעי שיכול לבדל אתכם מהמתחרים. ללא אתר אינטרנט ספק אם תצליחו לעשות זאת, כי אנשים לא יצליחו למצוא מידע על המותג שלכם באינטרנט.
    3. לידים (Leads) – אחת הסיבות החיוניות לבניית אתר לעסק, טוען אייל קליין, היא יצירת אמצעי שיגדיל את הלידים. ברגע שאנשים מוצאים אתכם באינטרנט, מתעניינים במותג שלכם ורוצים לדעת עליכם עוד, הם נעזרים במידע המפורסם באתר שלכם, שמצדו יוצר הזדמנויות להגדיל את המכירות שלכם. לפי אייל קליין, למרות שבניית האתר והחזקתו כרוכים בהשקעה כספית, עדיין כאשר משתמשים בו נכון, ההחזר על ההשקעה (ROI) יהיה חיובי.

לבסוף, האתר שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בנוכחות המקוונת של המותג שלכם, לכן חשוב שיהיה בנוי ומעוצב נכון! אם מסיבות שונות אתם עדיין מהססים לגבי בניית אתר עסקי, אל דאגה, אנשי המקצוע יבנו עבור המותג שלכם אתר מותאם אישית שיביא להצלחה ושגשוג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *