האם גם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי חינם?

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לעצמאיים רבים לפרסם את עצמם באינטרנט ללא עלויות חודשיות. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חינם ב- 100% ומתאים לעסקים שאין להם אתר, או שהם לא צריכים אחד כזה. כרטיס הביקור יושב בול על טכנאים, נציגי שטח ומכירות, מנעולנים, ובעלי מקצוע שרוב העבודה שלהם היא בחוץ.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אתר לכל דבר, רק כמיני. אפשר להגיד שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא מיני סייט. כרטיס ביקור הוא אתר אינטרנט לכל דבר, רק עם דף אחד שמציג נתונים רבים ומגוונים: לוגו ותמונת קאבר, אייקונים לרשתות החברתיות, תיאור מצומצם, טלפונים, סרטונים, ואפילו כמה תמונות נחמדות. ההבדל בין כרטיס ביקור רגיל לכרטיס דיגיטלי, נמצא כבר בכינוי. כרטיס ביקור רגיל הוא קבוע, לא ניתן לשינוי, ולא מוצג אונליין ברשת. לעומתו, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד כזה שמוצג באינטרנט בפומבי, ניתן לשינוי כל הזמן, ויותר אטרקטיבי ואידיאלי.

יתרונות כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם, כעסקים מובילים, להיפתח לקהלים חדשים ומגוונים. כיום, לא כל עסק רשום חייב אתר אינטרנט פעיל, הוא יכול להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי ולפרסמם ברשתות החברתיות, בווצאפ ללקוחות, ואפילו כפתרון אידיאלי לקמפיינים ממומנים. אז מהם יתרונות הכרטיס? למה בכלל להשתמש בו? פירטנו זאת על "רגל אחת":

  1. כל המידע מרוכז במקום אחד – כרטיס ביקור אינטרנטי או דיגיטלי מאפשר לרכז את כל המידע אודות העסק במקום אחד ורלוונטי. במקום זה, כל המידע ממוקד ומרוכז במקום אחד ואולטימטיבי: החל מפרטים אודות העסק, תמונות רלוונטיות מהעבודות האחרונות, סרטונים מצילומים שונים, ביקורות של לקוחות מרוצים, ועוד הרבה.
  2. מחירים נמוכים ללא הוצאות – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בחינם, או כזה שיעלה לכם כמה שקלים בודדים בחודש. המחירים של כרטיס ביקור דיגיטלי הם נמוכים ועדיפים מאשר הקמת אתר ותחזוקתו. בנוסף, לכרטיס ביקור דיגיטלי אין הוצאות כלל. באופן ממוצע, כרטיס ביקור דיגיטלי יעלה לכם כ- 10-30 ₪ בחודש, לעומתו אתר אינטרנט יעלה לכם כ- 4,500 ₪ לא כולל עלות תחזוקה חודשית.
  3. ללא בזבוז זמן – אתר אינטרנט או פלטפורמה פרסומית אחרת תשאב ממכם זמן יקר. כפי שידוע לכם, אתר אינטרנט עולה המון כסף, מלבדו אנחנו צריכים לתחזק את האתר, לעלות תכנים, ולשרוף מידי חודש עשרות שעות בניהולו השוטף. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לא שואב או מצריך ממכם זמן: הכל מתוחזק ומתופעל ע"י החברה הייעודית, בדיוק כמו אחסון מנוהל. אפשר לומר שמדובר בכרטיס ביקור מנוהל. הדבר היחיד שייקח ממכם זמן הוא עדכון הכרטיס מפעם לפעם.
  4. מפורסם בגוגל בתוך ימים ספורים – כרטיס ביקור דיגיטלי מפורסם בגוגל תוך מספר ימים מעלייתו לאוויר. מדובר ביתרון גדול! נוכחות בגוגל מאז ומתמיד הפכה לכלי רב עוצמה עבור בעלי עסקים שמעוניינים בחשיפה תמידית.
  5. שימושי עבור קמפיינים ממומנים – כיום, בעידן הטכנולוגי, פלטפורמות לקידום ממומן מציעות לבעלי עסקים את החשיפה הגדולה מכולם, ומפרסמת אותם ללקוחות רלוונטיים. מרבית מהפלטפורמות דורשות כתובת URL פעילה, כרטיס ביקור יכול להיות משומש גם עבור קמפיינים ממומנים.

אלה הם חמשת היתרונות המעשיים והרלוונטיים ביותר שתרגישו בעת השכרת כרטיס ביקור דיגיטלי. אז מה לגבי החסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי? האם קיימים באמת חסרונות? אם טעיתם, התשובה היא כן. כעת, בואו נעבור בזריזות על החסרונות המורגשים ביותר.

חסרונות כרטיס ביקור דיגיטלי

עד כה, דיברנו על מהו בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי, על יתרונותיו הטובים ביותר. כעת, הגיע הזמן לרכל על הדברים הרעים שמגיעים עימו. ועם זאת, תהיו בטוחים שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא אידיאלי למרבית מהעסקים. אז כעת, מהם החסרונות הידועים לכרטיס ביקור דיגיטלי? הנה כמה מהם:

  1. קידום אורגני בגוגל לא אפשרי – קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר לעסקים לחשוף את עסקיהם לקהל גולשים נוסף. הקידום האורגני מבוסס מילות מפתח. כרטיס ביקור דיגיטלי יהיה חשוף בגוגל על שמכם ואולי כמה מילות מפתח בתחרות נמוכה. מלבד זאת, אין באמת אופציה לקדם כרטיס ביקור דיגיטלי עם דף 1 על ביטוי חזק.
  2. עיצוב מתבניות מוכנות ללא התאמה אישית – מערכות נפוצות של כרטיסי ביקור דיגיטליים עושים שימוש רב בתבניות שעוצבו מראש, כלומר תבניות מוכנות. להבדיל מאתר אינטרנט, העיצוב שלכם הוא לא ייחודי, לא נבנה בהתאמה אישית, ועסקים אחרים משתמשים בו. בנוסף, קיימים מגבלות נוספות מבחינת עיצוב.
  3. כרטיס הביקור נמצא בהשכרה – חשוב לזכור, כרטיס ביקור דיגיטלי יושב על שרתים אחרים. מסיבה זאת, הוא לא בדיוק שלכם, אלה נמצא אצלכם בשכירות. הרבה מערכות נפוצות מאפשרת פתיחת כרטיס דיגיטלי, ובסיום התשלום הכרטיס נמחק. לחלופין, ישנם מערכות שכן משאירות את הכרטיס פעיל, אבל זאת לתקופת זמן מוגבלת. במקרים מסוימים ונדירים, כרטיס הביקור יהיה פעיל ללא תשלום אבל עם אפשרויות דלות.
  4. אין באמת שליטה על הנתונים הטכניים – מכיוון שהאחסון והבנייה של הכרטיס היא לא שלנו, אין לנו באמת שליטה על הנתונים הטכניים. לדוגמא: התאמה למובייל, מהירות הטעינה של העמוד, והעיצוב המרהיב. שלושת אלה לא ניתנים לשליטה על ידינו, אלה רק ע"י החברה שמספקת את המוצר.

אלה הם ארבעת החסרונות הקיימים בהשכרת השירות של כרטיס ביקור דיגיטלי חכם. ועדיין, למרות החסרונות, כרטיס ביקור חסכוני יותר מבניית אתר אינטרנט פעיל. אם זאת, חשוב לזכור – אנחנו לא המפעילים הרשמיים של הכרטיס, והוא ניתן למחיקה בהתאם לחוזה ההתקשרות עם החברה.

למה דווקא דיביט

חברת דיביט בעלת ניסיון רב בבנייה ועיצוב אתרים למעלה מ- 15 שנה. החברה הוקמה במטרה לספק דרכים יצירתיות ונפלאות לבעלי עסקים שלא צריכים אתר אינטרנט פעיל. כרטיס ביקור חוסך עלויות הקמה של אתר אינטרנט, עלויות תחזוקה, ועלויות עובדים בהזנת תוכן ומוצרים. חברת דיביט השקיעה רבות בממשק המשתמש, ומעניקה לכם את הזכות להפעיל כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם. הממשק של דיביט מאפשר לכם לנהל את כל המידע בכרטיס, לבחור תבנית עיצוב, ולעלות תמונות וסרטונים כהוות נפשכם. אנחנו, כחברה לבניית אתרים, מאמינים שההקדשה לפרטים הכי קטנים הם מה שיגרמו לכרטיס הביקור שלכם להצליח.

התחילו עוד היום בהרפתקה החדשה שלכם, פתחו כרטיס ביקור עכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *