יש הרבה מאוד תחרות על כל לקוח ולקוח בשוק בכל סוגי המקצועות. אם אנחנו עובדים כעצמאיים אנחנו חייבים לשווק ולפרסם את העסק שלנו ולדעת איך לעשות זאת באופן יעיל. יכול להיות לנו קל יותר לשווק את העסק שלנו באמצעות אמצעי שיווק מסורתיים כמו למשל הדפסה של כרטיסי ביקור. באיזה סוגי מקצועות או עסקים כדאי להדפיס כרטיסי ביקור? כמעט בכל תחומי העיסוק כולל:

למעשה כל מי שהוא בעל מקצוע או בעל עסק עצמאי חייב שיהיה לו כרטיס ביקור דיגיטלי. גם אנחנו עובדים כשכירים אנחנו צריכים כרטיס ביקור איכותי שנוכל להציג לקולגות שלנו בכנסים מקצועיים.

איך הכי נכון לשווק את העסק שלנו?

אם אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באופן שיהיה נכון ויעיל אנחנו חייבים לדעת מה מייחד אותו מהמתחרים שלנו בשוק. אם נדע להביא בשיווק העסק שלנו את הייחוד של העסק ואת היתרונות שלו על פני המתחרים נוכל להגיע להרבה יותר לקוחות אפשריים. חשוב שאופן השיווק של העסק שלנו תמיד יהיה חיובי. כלומר, תמיד נאמר למה אנחנו טובים ומה אנחנו עושים טוב ולא נלכלך על עסקים אחרים.

האם כל עצמאי חייב לשווק את העסק שלו?

כל עצמאי חייב לדעת לשווק את העסק שלו – אבל זה לא תמיד כך. אם אחנו רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלנו ואנחנו לא יודעים מהי דרך השיווק הכי נכונה לעשות זאת, אנחנו חייבים לשכור מנהל פרסום או סוכנות פרסום שיסייעו לנו בכך. מומחים לשיווק ופרסום ידעו להציג בפני הקהל הרחב את כל היתרונות הברורים של העסק שלנו באופן שיהיה מושך. שיווק חכם הוא שיווק שפונה לסקרנות ולרגש של הלקוחות ומאפשר כך לעסק להיות בולט יותר.

איך אנחנו יכולים להגדיל את כמות העבודה של העסק שלנו?

אם אנחנו רוצים להגדיל את כמות העבודה של העסק שלנו אנחנו חייבים להיות יצירתיים וגם אף חשוב מכך אמינים. עסק שאין לו אמינות בשוק או אמינות בקרב קהל הלקוחות שלו הוא עסק שאין לו זכות קיום ובאמת מהר מאוד הוא יפשוט את הרגל. השקעה באיכות ההון האנושי של העובדים שלנו ובשירות לקוחות אדיב הם הדרך הטובה ביותר לשווק עסקים.

בסופו של דבר, שיווק זה דבר מורכב. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לשווק את העסק שלנו באופן חכם אנחנו חייבים לפתוח את הראש ולדעת איך אנחנו יכולים להגיע ליותר לקוחות. אנשי מקצועות הפרסום והשיווק יוכלו לסייע לנו בהגדלת קהל הלקוחות שלנו אך חשוב שנוכל גם להביע בפניהם את הדעה והטעם האישיים שלנו כבעלי וכמנהלי העסק שמכירים את התחום שלו לעומק.

המאמר נכתב באדיבות יורם לימודים https://yoram.walla.co.il/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *