כיום, בעידן המתקדם והטכנולוגי, כרטיס ביקור דיגיטלי וחכם נחשב כאחת האופציות המשתלמות ביותר. הקמת אתר אינטרנט עולה בממוצע כ- 4,500 ₪ וכולל עלויות שוטפות חודשיות. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי עולה עשרות שקלים בודדים בחודש ללא התחייבות. במאמר זה, נספר מהם ההבדלים בין פלטפורמת WIX לבין מערכת DIBIT, כמה זה עולה אצלנו, ומהם היתרונות. קדימה, מתחילים.

WIX או DIBIT – מהם ההבדלים

וויקס היא חברה ישראלית עם פלטפורמה ייעודית לבניית אתרים יפיפיים ודפי נחיתה מושקעים. למעשה, פלטפורמת וויקס לא באמת תוכננה לבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים, ולכן היא לא מכילה את רוב הפיצ'רים. לעומת זאת, אתר דיביט תוכנן בקפידה ונוצר לשם פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי עם כל הפיצ'רים מסביב. אז מהם ההבדלים בין פלטפורמת WIX לבין מערכת DIBIT? הנה מה שמצאנו:

  1. נוחות ושימוש – אם נהיה אמיתיים לשנייה, WIX היא מערכת נפלאה, אבל ממש לא נוחה לשימוש. המערכת בשיטת "עשה זאת בעצמך" מערכת לא נוחה ולעיתים די מסובכת למשתמשי הקצה. מה שכן, נקודת מפתח לטובת וויקס – ממשק UI נוח לשימוש באמצעות DRAG&DROP. לעומת זאת, מערכת דיביט תוכננה בצורה פשוטה ונוחה גם למשתמשים שאינם בקיעים ביסודות המחשב הבסיסיים. ניתן ליצור כרטיס ביקור בפשטות ובמהירות ב- 4 צעדים בסיסיים.

  2. מחירים ועלויות – וויקס מאפשרת לכם לבנות דפי נחיתה ואתרים אינטרנט עם תנאי אחד – דומיין. לעומת זאת, במערכת דיביט אתם לא צריכים לרכוש דומיין, הכרטיס נמצא על הכתובת של המערכת – הסאב דומיין. העלות המשוערת של דיביט היא בין 20-40 ₪ לכל היותר. לעומת זאת, העלויות עבור אחזקה והקמת אתר או דף נחיתה בוויקס הם בין 50-100 ₪ לא כולל דומיין. ללא ספק, המחירים של וויקס הרבה יותר כבדים, וייתכן שגורם זה ישפיע רבות על הבחירה.

  3. קידום אורגני בגוגל – זה ממש לא חדש, אתרים או דפי נחיתה שנבנו בוויקס קשים לקידום, לא מיודדים היטב עם מנועי החיפוש, ובסופו של דבר מדובר על מערכת בקוד סגור. לעומת זאת, מערכת דיביט וכרטיסי הביקור ניתנים לקידום אורגני בגוגל די בקלות, מיודדים עם מערכות גוגל, ובסופו של דבר נמצאים במערכת בקוד פתוח.

אלה הם שלושת ההבדלים המשמעותיים והעיקריים ביותר בין מערכת דיביט לבין וויקס הבינלאומית. שימו לב: מערכת דיביט נתמכת בעברית ובנתה ע"י מוחות ישראליים. במערכת וויקס עדיין אין תמיכה בשפה העברית, ולכן מדובר על הבדל די עצום, במיוחד לישראלים שאינם דוברים את השפה האנגלית. ניתן למצוא באינטרנט עוד עשרות פרמטרים להשוואה, בחנו את הדברים ובחרו במערכת המתאימה ביותר עבורכם.

כמה עולה כרטיס ביקור במערכות של דיביט

מערכת דיביט נחשבת כאחת המערכות הטובות ביותר, החדשניות, וכאלה שמספקות חדשנות ועיצוב איכותי. המחירים לפתיחת כרטיס ביקור בדיביט הם החל מ- 19.90 ₪ ויכולים להגיע עד ל- 40 ₪ לכל היותר. המחירים שווי ערך למנת שווארמה חד פעמית, זול וטוב. ניתן לבחור חבילה יותר מתקדמת עם פיצ'רים נוספים ועיצוב כרטיס בהתאמה אישית. במערכות דיביט תקבלו נתונים אודות פעילותו של הכרטיס ברשת, כמות הצפיות, על מה הלקוחות לחצו, ודברים נוספים ורלוונטיים. כדאי לציין: המחירים לא כוללים מע"מ והם יתווספו לאחר חודש הניסיון הראשון, כן, אנחנו מאמינים במוצר שלנו מספקים חודש ניסיון מתנה.

היתרונות של דיביט – מערכת חכמה שעובדת בשבילכם

המערכת החכמה של דיביט עובדת בשבילכם, מספקת לכם את הנתונים הרלוונטיים אודות הכרטיס ברשת. לדוגמא: כמה לחצו על הפניית הווטסאפ, כמה אנשים התקשרו, כמה גולשים צפו בכרטיס, ונתונים נוספים. אז מהם היתרונות של דיביט? הראשון, קבלת SMS על כל פעילות, אתם מעודכנים תמיד. השני, ניווט בקלות לבית העסק או המשרד. השלישי, שמירת העסק באנשי הקשר בלחיצת כפתור. הרביעי, חיוג בקלות בלחיצה אחת. החמישי, בחירת עיצוב אישי ממאגר מטורף של יותר מ- 300 תבניות מעוצבות.

מעוניינים בכרטיס ביקור דיגיטלי וחכם? הרשמו עכשיו בלחיצה על "הרשמה חינם" וקבלו חודש במתנה. בכל שאלה או התייעצות, אתם מוזמנים למלאות את טופס יצירת הקשר, לשרותכם תמיד אתר דיביט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *